pusssss

igår drog mami och papi till åland och jag trodde kvällen skulle bli bra, men slutade i katastrof.. men som tur var ordnade sig allt till slut..   och kan säga att matte fick mig verkligen skratta igår, min idol alltså ;) stod och lekte rockstjärna vid lastkajen vid nickkällan, stod och dansade och småsjöng till musiken han hade på. haha, så jäkla klockren är han!

alltså.. jag är rädd, grymt rädd. bara en person mer än mig vet om det här, alexandra! något har hänt, men jag vet inte vad. det är så sjukt och gör så grymt jävla ont! blir det inte bättre får jag väl kolla upp det. och tänk inte ens tanken att fråga vad som hänt, för jag kommer inte att berätta, hur mycket ni än bönar och ber! 

aja, som vanligt är det skitväder idag, regn hela fucking dagen har det varit. och klockan är redan tjugo i fem, och jag ska snart börja städa, fixa lite här i hela lägenheten, så det inte ser ut som ett helvete när mami och papi kommer hem ;d inte för det är så himla stökigt men, ordna lite här är alltid bra.  vi får väl se hur mycket jag faktiskt orkar göra, för jag är helt jäkla slö idag. satt uppe med alexandra till sex imorse, och pratade om allt mellan himmel och jord. och vaknade runt ett. så jag är ganska död faktiskt, och nu ska jag sluta skriva för jag blev helt plötsligt idé lös .. men ni blir  väl bara glada över det förstår jag? ;) aja, pusssssss

älskar min rasmus!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0