tack och adjö

sitter hemma hos älskling helt själv just nu, hans mamma är på jobbet och drog då vi sov, eller ja.. rasmus sov jag var smått vaken =) och för en liten stund sen drog han ut, skulle till älven och sen till fille och hämta nått :) bara han inte är borta föööör länge..

nu räcker det, jag orkar inte gå runt och må dåligt hela jävla tiden. hade det inte varit för min mamma, hade jag varit död idag. då menar jag inte att jag försökt begå självmord. NEJNEJNEJ! aldrig.. det är, när jag var liten, typ två år. åt jag en migrän tablett och det är 18års gräns på dom. så det blir farligt, men mamma märkte och fick ur mig det mesta sen fick jag åka ambulans från karlskoga lasarett till örebro! hade hon inte märkt och tagit bort det kunde jag varit död! hade jag varit det hade jag sluppit all jävla skit jag får. jag är INTE självmordsbenägen. nej!  läser ni det nedanför kanske ni kan förstå en del utav det jag skrev här..

seriöst, du kan bara dra åt helvete. jag trodde på orden du sa, men allt visade sig vara en fet jävla lögn! ska jag må bra av sånt här? jag blir inte glad utav att leva i en lögn, berätta sanningen direkt, har ingen lust att klura ut det själv. för jag mår inte precis bättre då? förstår verkligen inte hur du kan göra såhär. mitt liv är redan åt helvete, visst allt börjar bli bättre, men det kommer aldrig bli helt bra. det går inte! och jag trodde jag kunde må bättre nu. men jag hade visst äckligt fel... det värsta med allt är att jag älskar dig så sjukt mycket.. </3 :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0