:-* .. <3

mikael rasmus kristian persson, jag älskar dig! jag minns fortfarande första dagen som om det var igår, orden du sa och sakerna du gjorde! dom dagarna föll jag för dig, kärade bara ner mig mer och mer för varje dag. dagen du frågade om ett förhållande.. du skrev det så sött, att jag inte behövde svara nu, utan om ett år om jag ville. mitt hjärta slog i hundra åttio och jag hade ett leende som var upp till öronen. jag varken kunde eller ville säga nej, så den dagen blev du min, 28 maj 09. nu har det snart gått en månad redan och praktiskt taget varje dag har jag haft ett leende på läpparna tack vare dig. innan det var det inte alltid äkta, nu kan jag inte låssas, jag behöver inte! för du gör mig så sjukt glad. jag vet att jag kan vara sjukt jobbig ibland, terrar dig till tusen. smsar eller ringer hela tiden. och är äckligt svartsjuk. men jag hoppas det försvinner med tiden. det är ju bara början än.. häh :$:$:$ hur som helst, det jag vill att alla ska veta är att  jag älskar dig!


rasmus<3elinor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0