åt helvete med allt!

pallar inte med det här länge till. du hjälper mig inte om det är vad du tror.. du trycker bara ner mig i skiten ännu mer. du är någon jag ska se upp till, och älska.. men vet du vad? jag gör inget av det! jag vill bara att du ska dra åt helvete och lämna mig ifred.  just nu känns inget bra, ingenting alls faktiskt! jag har varit så sjukt jävla glad dom senaste dagarna tack vare rasmus. han har fått mig må bättre. men så fort jag mår "bra" och är glad så ska du trycka ner mig. TACK så jävla mycket! varför gör du såhär mot mig? har jag någonsin gjort dig något? det har gått nästan tio år.. fattar du? TIO jävla år har varit åt helvete.. men fortfarande fattar du inte hur jävla mycket du trycker ner mig i skiten, hur dåligt jag mår pga dig!   jag är ledsen, jag är inte perfekt och kommer aldrig bli. hur mycket jag än försöker! jag är den jag är, den jag blivit fostrad till. men ändå duger det inte. vad har jag gjort för fel? vad har jag gjort för att förtjäna det här? 

det finns folk som stått vid min sida och stöttat mig under allt. och därför säger jag tack för allt nu. vet inte hur länge till jag klarar av det här. nästan varje dag får jag skratta och le som om jag levde ett perfekt liv, men faktum är att allt är ett rent helvete och det är inte alltid mina skratt och mina leenden är äkta. men som sagt, tack vare rasmus, har jag varit glad på riktigt för en gångs skull.  jag har skrattat och haft ett glatt leende på läpparna varje dag. fram till nu! du förstör allt. jag hatar dig


i think it's time to say goodbye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0