Glad Midsommar ;)

fan va smarrigt, midsommar idag ;) drog hit nathalie förut för jag hade så fucking tråkigt, så vi duschade och skulle fixa oss men fastna fframför en film 17 again dock såg jag den själv igår, men den är så fucking jävla bra att man inte kan sluta glo om ja säger så ;)häh, nyss drog hon iallafall hem och ska fira lite smått med sin mami och jag ska väl snart med min familj till inger och fira med folket där! =) så, först blir det mys med grillning osv hemma hos inger, efter det blir det att umgås med nathalie mf.. förmodligen! nyss pratade jag och mami om student och så, och hon lovade mig att jag ska få 500kr för varje mvg jag får.. då när jag tagit studenten så att säga, så det blir ju att kämpa på som tusan, tänk er.. har jag mvg i alla ämnen lär det ju bli några tusen ;) kkämpakämpakämpa på nu elinor! nej nu ni .. nu ska jag inte skriva här mer, dags att fira midsommar 09 gott folk.. tare lugnt ikväll ;) men ha det riktigt jävla skoj! :D     pusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0