hallå bloggen

fick precis reda på att det inte alls blir städning hos jessica eftersom hon inte ens hunnit ta ut alla saker än och nycklarna ska lämnas imorgon! bra, tack.. du kunde inte sagt något tidigare? aja, sov hos älskling i lördags och igår (söndag) hade vi en månad. inte mycket, men en början iallafall :$ och igår blev det att träffa alexandra och umgås med henne eftersom hon varit borta en vecka nu! vi färgade även håret blont dock blev det inte som vi ville, mitt blev utlrablond vid utväxten och typ orange resten.. alexandras vart dubbelt så bra.. hon hade ju ljusare hår än vad jag hade. men lite oranget är det på det också, men vi är ju inte klara än om man säger så (a) ska nog fixa färg idag också så vi kan färga här någon dag.. vill inte slita för mycket på håret så att säga =) sen blev det att gå mot OK eftersom nöjes var stängt, köpte lite cola och chips, sen mös vi hela kvällön och hon sov här, dock var det otroligt varmt om jag säger så :o så nu sitter vi här vi varsin dator (hon lånar emelies nu) så hon slipper glo på det här jag håller på med osv. aja, har absolut inge mer att skriva nu^ så otroligt jävla varmt ute är det! =) nu ska jag gö annat, dricka cola ex.. ;) pusssssss

rasmuspersson
jagälskardig<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0