hallå bloggen!

var några dagar sedan jag skrev.. är så sjukt jävla trött så det finns absolut inte ord för det! och ja har myggbett i huvudet som går mig på nerverna! igår satt jag och elin barnvakt några timmar för jessica behövde iväg och jobba ganska fort! hon sa att vi skulle få femhundra (att dela på) om vi kunde sitta, så.. absolut! sen så, jessica ska flytta imorgon och när alla grejer är ute så ska vi flyttstäda åt henne och få tusenkr! helt underbart så att säga, pengar tackar man ju inte precis nej till! aa, nu vaknade även elin från vår "natt" då vi vaknade av bebis skrik och stack hem runt halv nio, och deckade runt tio, halv elva och vaknade nu, halv två! =) nu har jag faktiskt inge mer att skriva (N) så det är väl bäst jag slutar här, behöver inte vara ett meterlångt inlägg! pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0