pussssssss :-*

happ, då får man väl hålla sig ifrån vatten i några dagar, man får dock duscha och sånt.. men absolut inte dricka vattnet om ni inte vill bli sjuka så att säga.. verkligen inte bra! dom vet inte heller när man får tillbaka det, och jag som är smått beroende utav vatten, dricker det nästan jämt!.. typiskt. well, nu har jag faktiskt suttit barnvakt en hel del på sista tiden igen.. satt för inte så längesen med rasmus, alexandra och matte.. sen samma dagen efter.. i lördags satt jag med elin och igår (måndag) till idag satt jag med nathalie. så det har blivit en hel det.. dock ska jag och elin dela på en femhundring som vi ska få på torsdag eller fredag eftersom det var akut då med barnvakt. varit hemma sådär en timma nu från att ja kom från jessica. inte så himla mysigt att vara där när dom flyttar, för då dammar det och de blir massa skräp eftersom man går med skor osv.. jobbigt läge alltså! jdsasadklö idétorka :$

föresten så saknar jag min älsklings rasmus maaaasssa mycket =( men ja ska tydligen sova hos han imorgon bestämde han, och klart man inte tackar nej till det :$iiiiih-min bebi<3 jaaa, jag är besatt, jag vet häh ^^  och nu ska jag inte tråka ut er med sånt här ;$ har ändå idé torka och inget att snacka om så, lika bara jag sätter punkt här.

Pusssssss



<3
jag älskar dig rasmus
om du bara visste hur mycket..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0