iloveu

nathalie ska sova hos mig inatt, myyyyyspys till tusen ;$ förut var vi iallafall vid ekeby och träffade älskling och matte, tittade när dom åkte bräda osv. as kallt men, häh.. jag är kär! :$ aja, när vi skulle gå vart allt helt fuckat, han trodde jag var sur och ja trodde han va sur och då sa vi inte ens hejdå =/, och det värsta är att det har varit såhär småtjaffs nästan varje dag nu =( och jag orkar absolut inte med det. men jag vill inte förlora honom, jag älskar han så^ ni kanske själva förstår? =/ aja, får väl försöka lösa det på bästa sätt .. äääh, kan inte ens skriva blir bara gråtfärdig =/ häh:$ skit samma , skriver imorn eller nått. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0