jag mer än njuter!

vet inte ens hur jag ska börja.. ovanligt va? ;) nej men nu har vi iallafall flyttat, dock är inte allt här, några grejer kvar i andra lägenheten, men det mesta är väl här! och jag säger ett stort jävla tack till pappa och mamma som köpt mig en ny dator. (a) en varsin till mig och emelie, plus att nu när dom får semester ska vi börja måla om mitt rum, sen åka till ikea och fixa sängbord, klädhylla, matta, hyllor osv som ja ska få i mitt rum, just det.. spegel också (Y) ;) allt har gått som på räls den senaste tiden, mina föräldrar har slutat vara fööör överbeskyddande, dom ringer inte så ofta som dom gjorde förut, skickar istället ett sms och frågar om ja kommer hem, eller sover borta osv. fått en helt underbar pojkvän, flyttat och ska få nya grejer, sommaren har äntligen kommit och snart drar jag till kreta.. kan de bli bättre? nej :) så ett stort jävla tack till mami och papi <3 ehem... ja, vad ska man skriva tro? har inge bättre för mig än att skriva, men har inte alls något att berätta, that sucks.. undra om jag ska ta och gå över till jessica och ta barnen en stund nu så dom kan flytta ut resten så jag och elin kan städa imorgon och tjäna lite pengar ;) sen ska ja få pengar av pappa till hårfärg här nån dag, typ två hundra =D hähä! nej, nu ska jag inte sitta här o tråka ut er med mitt =) pussssssssssss

rasmus<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0