mys med älsk'

gårdagen: vaknade runt två ungefär och strax efter kom ninni och knackade på dörren så jag fick vara lite social mot henne då hon gått hit.. (hon var inärheten och tänkte passa på att säga hej) strax efter hon hade gått gick jag in i duschen och började fixa mig och vid sju åkte jag hem till fille i sandviken eftersom älsklingsrasmus var där. matte mötte mig småttutanför fille för jag vågade inte gå in där helt själv så. tack och bock! när ja kommer in så är både, david, danne, matte, fille och rasse där.. några stycken alltså! ett tag efter blev jag och rasmus hämtade utav hans mami och senare på kvällen låg vi och mös och kollade filmer.. hade saknat min bby maaaassaa!
dagens: vaknade runt åtta och fick sms av matte vid kvart över någon gång, vilken tajming ;) han väntade på bussen eftersom han går sommarskola, dock bara några dagar till. skönt för han! vid tio småvaknar rasmus, men somnar om ganska så fort. och flera gånger till efter det ^ vid ett ungefär var han helt vaken som tur var ;$ och då blev det bara mera mys eftersom vi inte ska träffas mer idag. vid typ fem tog vi bussen från han mot sandviken, eller ja.. han skulle av vid sandviken och jag hem! elin följde med mig till pizzan direkt när jag kommit hem , dock åt både hon och jag bara en bit var och sen mådde vi illa så det gick inte äta mer.. fick sådär asont i magen som vanligt när jag äter. helt sjukt! aja.. sen har jag bara legat i sängen och tagit det lugnt , försökt få ordning på magen, dock lyckades jag inte :( (N) och nu mår jag både illa och har sjukt ont i magen, ingen höjdare alltså. och nu har det blivit ett långt inläg ändå. blir väl så om man skriver om två dagar i ett inlägg ;$ hähä! nu ska jag iallafall inte skriva mer.. och btw hoppas ni får en riktigt trevlig och rolig midsommar imorgon ;) och ta det lugnt med alkoholen pojkar och flickor!    pussssssss<3
btw, vet ni ;$ idag har jag och min älskling varit tillsammans i tre hela veckor, men hållt på i fyra. och om tio dagar är det en månad :$<33333

jag älskar dig rasmus
mer än ord kan förklara ;$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0