sommarvärme :-*

tisdag: först träffade jag elin en sväng, gick mot konsum och köpte cola, och sen satte vi oss på bänkarna vid höghuset där och bara tog det lugnt en stund, efter det blev det direkt hem för att duscha och fixa sig. och sen möta upp elin och christian sen kila ner mot näset! efter en stund kom mikis och simone och joinade oss, dock stannade simone bara en liten liten stund, men mikis var kvar fram mot kvällen! sen fylldes det på med folk, fesse och bebi kom ner och sen blev det lite mer ändå, orkar inte skriva upp, ni som var med vet! och även att älskling tydligen fick åka ambulans för han hade skurit upp pannan/huvudet på glas och dum som han är så orkar han inte vänta på hjälp när dom är framme så han går där ifrån! och jag som är så enormt känslig för blod och sånna saker vågade inte ens titta på han, så fick kolla mot marken när han va nära mig.. kul (N) men gick bättre sen, ignorerade det! och vi stack mot max eftersom donkan hade stängt. satt där uppe vid rälsen ett bra tag innan dannes mamma hämtade oss. sen blev det bara att mysa sen sova!
onsdag: vaknade rätt tidigt och sovit dåligt under natten, men ändå sov jag sjukt underbart! vid ca kvart i ett kom pappa till österledsskolan och hämtade mig & elin så vi slapp gå hem sen. pappa hade även köpt pizza som elin o ja fick dela på när vi kom hem^ =) sen dess har jag suttit framför den här dumburken och bara haft super tråkigt. och snart ska jag hoppa in i duschen så jag kan känna mig fräsh och senare blir det antagligen att träffa nathalie och vara på karlskogafesten som är ikväll =). får se, kanske man har turen att träffa på lite folk man inte brukar stöta på nu för tiden! för många ska nog dit!  nej, blev ett ganska långt inlägg här märker jag, lika bra att sluta, för jag har ändå inget mer att berätta!     pussss&kraam ta det lugnt ikväll, bli inte fööör fulla bara! ;)

rasmus persson
(k' <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0