?stranden/stan?

onsdag, dvs lill lördag ;) ska strax hoppa in i duschen och sen fixa mig lite smått, senare blir det nog utgång med flickorna förmodar jag. dock vet jag inte alls vad jag ska ha på mig, kommer ju dö helt enkelt! kommer även dö av all jävla smärta, har absolut ingen aning om vad jag har gjort, men jag har ont lite överallt i kroppen, nyckelbenet, benen, svanskotan, ryggen och axlarna, ja ni ser ju bara. helt jävla sjukt. blåmärke & myggbett och gud vet vad! dock annat också såklart. säger bara, va tusan har jag gjort? någon som vet? häh!     va blire, karlskoga festen eller näset eller bådeoch? neej, för tusan dags att ta sig an duschen och rakhyveln ;) hähäh!                                     pusss&kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0