tack för mig!

ojoj, nu för tiden börjar jag vakna rätt sent ;$ men, brukar bli så när man har lov.. då man inte är tvingad att gå upp tidigt, dock måste jag det imorgon då jag ska på systers student! så, ingen sen kväll för mig idag inte.. och har lovat elin att följa med på davids skolavslutning på torsdag, så det blir tidigt även den dagen! ujujuj, jobbigt läge! hm. kan säga så mycket som att blev att ta bussen mot stan med josefin och elin förut. kollade runt lite bara sen hem! strax efter det har det bara uppstått mer problem. bråk hela tiden, och just nu får jag inte ens veta vafan det är jag har gjort^ men sur ska man va, absolut! fittig är jag också, bara så ni vet! :s . åt helvete med allt det här, orkar seriöst inte längre! förstår inte hur det kan ha blivit såhär. förstår det verkligen inte! orkar verkligen inte limma fast ett äckligt leende längre, nu fan får det vara nog! vi får se om ni bryr er den dagen då jag inte längre finns kvar!  "man inser inte vad man har föränn förlorat det" jag orkar inte längre spela glad och lycklig. visst finns det stunder då jag mår som en kung, men det är inte alls ofta, bara några få personer så får mig må underbart! och jag tror ni vet vilka ni är! .. ojoj, från början på ett vanligt blogginlägg till ett argt inlägg ;/ förlåt. men jag skriver bara ner vad jag känner just nu, alla känslor bara väller ut, vet inte hur jag ska hantera det!  nu hoppas jag bara på att allt ska bli bra igen. eller iallafall bättre, för just nu är jag långt nere på botten, varit dom senaste dagarna. hoppas bara på att få komma upp till ytan snart igen! nej fan, ingen idé att skriva mer.. kommer bara klaga mer.. så.. puss & kram älsklingar

<3jag älskar dig rasmus
synd bara att du inte förstår hur mycket..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0