sommarlov till tusen

fick sommarlov i fredags, så enormt jävla skönt! dock tog jag mitt eget två till tre veckor tidigare, kände inte för att gå dit när jag ändå inte hade betyg i nått typ. men nu behöver jag inte alls tänka på skolk eller något eftersom det faktiskt är sommarlov på riktigt nu! inatt sov iallafall elin här hos mig och gjorde mig sällskap, och kan säga att vi fick det himla kul här igårkväll / natt.. så jävla klockrent! och i lördags sov jag hos rasmus, kollade på filmer som gick på tvn, tills vi somnade. och igår var vi vid sandviken där vid ica och då kom det massa folk man träffade. minns dock inte alla namn, typ.. nella, fesse, age, danne, matte, fille och erik tror jag han heter. jaja, kul vare iallafall ett tag. dock pratade jag i telefon typ ett tag. med alexandra sen elin osv. och typ vid halv fyra eller något drog vi till danne.. eller, jag rasmus, matte och danne såklart. dom skulle fixa något med wow 8D. aja. är som vanligt helt idélös när det gäller att skriva blogg, därför jag skriver så sällan nu för tiden :$.höh!  nej, nu ska jag snart ta och hoppa in i duschen och sen fixa mig lite. Senare kanske de blir att gå och se emelies bal! eller iallafall se hur dom ser ut =). har fått hjälpa henne lite här på morgonen och kolla grejer osv. :) nej nu ska jag inte hålla på och skriva en massa skit här längre.. vi får väl se när jag skriver härnäst! :) Puss och kram sålänge<3


Rasmus Persson<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0