090303

exakt en månad kvar tills jag fyller år idag. well, hade servering idag, men jag stod i baren med rosita. massa skoj faktiskt, vi skrattade nästan hela tiden. fy sjutton! synd bara att puckot ska byta till Karlskoga i tvåan och inte gå kvar med oss på Virginska, menmen trivs hon inte så förstår jag henne.. blev hämtad utav pappa vid busstationen i dag (karlskoga) eftersom han ändå slutade när jag var här. och nu sitter jag och väntar på att elin och nathalie ska komma hit. vad vi ska göra, det har jag inte en susning om faktiskt! men det löser sig nog.. justja! imorgon har vi såndär friluftsdag och man ska åka skidor/snowboard, alltså blir det skolk för min dag, för jag vägrar gå dit.. kommer antagligen få ig i idrott om ja inte går dit med ettorna i tvåan. shit the same i don't care.. mamma gav mig tillåtelse att vara hemma med skolk imorn, var faktiskt hon som kom på idén ;) hahaha! eftersom de vore inte bra att ta "sjuk" just den dagen sen frisk dagen efter +att ja va sjuk hela förra veckan.. hur ska de se ut? najru inge vidare bra, och nu har ja skrivit en hel del här ser jag.. kanske skriver ett inlägg senare, annars; Ha en bra/kul kväll!


you can't play on broken strings..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0