090305

iiiih, sitter i skolan och har datakunskap just nu, och det suuuuuuuger hårt!  men tur det är fredag imorgon iallafall.. måste hitta jenny (min mentor) idag eftersom jag måste söka om ledighet till nästa fredag när jag ska på "finalen" utav melodifestivalen, sådär dagen före.. repetitionerna osv. pga att jag jobbat på gårn. iallafall, sen nästa lektion på engelskan så ska vi träffa knuffen (ungdomsmottagningen) hela klassen. jag är också jävligt hungrig, så magen lix vänder sig ut och in och jag mår illa så det skriker om det.. uschans, mat efter engelskan också.. mer än två timmar kvar ;/ och nu ska ja inte sitta här och hålla på och tjata ut er med massa pga min uttråkighet! :) pussochkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0