090307

oj, är hur röd som helst i ansiktet idag pga solningen igår då det blev lite för länge.. hoppas det röda lagt ner sig till måndag, man vill ju helst inte gå såhär till skolan, eller.. vi ska ju på teater sen bowla, men inte ens klassen ska se det. fy! aja, jag lade mig rätt tidigt igår, var hur trött som helst, somnade nästan i soffan tre, fyra gånger. tillslut fick mamma mig att gå till sängen och sova, och somnade nästan på stört! klockan var då kanske mellan elva , halv tolv senast! så vaknade runt nio imorse och kunde inte somna om. kulkul! lördag, vilket betyder att jag ska till lotta och alex idag eftersom lotta ska bort, så ska ja hålla alex sällskap! =) jag ska dra mig mot soffan eller något nu, orkar inte sitta här och ruttna bort. Skriver nog ett inlägg senare idag. pussochkram!


you're all that i want..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0