090315

inlägget ja skrev innan blev inte alls av, blev helt annat!
fick skjuts till nathalie utav pappa och där fixade jag smink &hår eftersom jag redan klätt mig som ja skulle ha det.. nathalie höll på att fixa sig också när ja kom och klädde på sig klänningen hon lånade av emelie. vid halv nio tog vi bussen mot degerfors för att möta upp linnéa och malin. För att sedan dra oss mot rositas fest. visserligen kom linneá och malin tillsammans med tre killar, men de funkar de också! vi var riktigt nära så det var inte alls långt att gå. men jag fick riktigt ont i fötterna att gå och stå hela tiden, inte alls van att gå i 10cm klackar ungefär.. aldrig ens gjort tror jag? ;E iallafall.. när vi gick in så satte vi fyra oss vid några soffor och småpratade, inte ett dugg kul eftersom man inte kände en enda människa där förutom rosita så att säga. vid ungefär fem över nio tog vi bussen hem igen, inte så speciellt kul eftersom man själv var nykter och andra inte fullt så nyktra..stack hem till nathalie och satt där och pratade och greja lite ett tag innan jag fick skjuts hem utav papi! så nu sitter ja här hemma.. och fötterna återfår sin form från 10cm klackarna! nu har det blivit ett ganska långt inlägg här och jag tror inte jag missat något. det märks väl.. en helt okej kväll iallafall, Puss på't!


fick inte till någon bra bild på oss alls, men den här får duga för nu!
puss på nathalie :-*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0