090319

som vanligt svårt att börja, så detta får bli min fina start mening i bloggen nu.. klockan är tio över nio, och jag är så enormt trött att jag skulle kunna somna här jag sitter. har varit såhär trött ett bra tag nu, men får tyvärr inte lägga mig för tidigt pga att jag vaknar mitt i natten och är oftast ganska pigg. men jag ska väl ta och fixa mig nu, tvätta bort min foundation och borsta tänderna samt byta om till pyjamas.. känner för att krypa ner under täcket nu, så bäst ja fixar till allt direkt! btw, det är femton dagar kvar tills jag fyller år, vilket betyder två veckor kvar imorgon. jag har turen att fylla på en fredag i år, så ja fyller på en lördag nästa år då ja blir arton, ska ut tillsammans med syster fredagsnatten då efter tolv när jag blivit arton.. (för er som undrar varför ja just ska dra med syrmin.. så är det för dom flesta jag umgås med fyller år senare än mig, ex.. elin i juli, nathalie septm &linda i okt.) just därför ska jag ut med systeryster just då, hon har sagt att hon ska dra med mig ut då, så vi får väl se om de blir som det är sagt.. nej men nu gäspar jag snart käken av mig här, skulle nog inte vara speciellt skönt, dax jag går iväg och fixar allt nu så jag kan krypa ner någon gång.. btw, från tidigare inlägg då jag skrev att jag frösit hela dagen.. tur så försvann det och jag är frisk som en nötkärna, vilket betyder att jag inte missar något i skolan och hamnar efter ännu mer.. tacka gud för det! (även om jag gärna varit hemma och sovit hela dagen imorn) slutar tolv imorgon så är hemma ca två pga att bussen går först kvart i ett.. aja. det var väl det.. Puss&Kram


Tom Kaulitz, du är vad jag kallar perfektion!
puss på't!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0