090325

vaknade rätt tidigt idag, men även klockan åtta då min syster kom hem och kom till mitt rum för att lägga sig och sova bredvid mig.. hon hade ångest, och då vill hon inte vara själv alls, så jag flyttade på mig så hon skulle få plats, även om hon till slut hade nästan hela sängen för sig själv eftersom jag låg ända på kanten! aja, solen skiner ute och jag bara längtar tills snön är borta och värmen kommer, jag välkomnar verkligen våren och sedan sommaren! det är snart april, och snön är fortfarande kvar, det är bra sjukt! borde varit borta för länge sen, brukar vara lagomvarmt på min födelsedag, och absolut inte snö! vi får väl se vad som händer, nio dagar kvar tills jag fyller år. får hoppas solen är framme och vårvärmen håller i! kan även säga att mitt ben är mycket bättre idag, visst gör det ont.. men inte som igår, &kan sitta &ligga lite mer som jag vill nu! :) tackar jag för! nej nu ska jag göra annat, kanske städa upp lite här i mitt rum och fixa lite här hemma, så mamma slipper när hon kommer hem! =)  puss sålänge..<3

         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0