090328

trötter, vaknade runt åtta idag om inte tidigare.. och vid ungefär halv nio smsar nathalie och frågar om jag är vaken och ja ringde henne vid nio så jag har varit vaken sen dess. nu är klockan tolv och jag ska strax in och duscha och sen ska jag väl till nathalie förmodar jag. helt vitt ute fortfarande, snöat som tusan hela dagen igår och förmodligen under natten och även nu på förmiddagen! jag vill ha vår nu, inte någon mer snö och kyla.  usch jag vill sova, igen.. haha! sitter här och gäspar som en tok. inte alls lång tid kvar till påsklovet nu, längtar sönder för sjutton! visst har haft som ett lov den här veckan ändå, eftersom jag inte var i skolan någon dag, men jag var heller inte sjuk.. bara att jag hade så ont i benet, så jag skulle vila det lite mer. längtar som sjutton tills jag fyller år, älskar seriöst mammas tårta' mums. marängtårta, tvingat henne baka den nästan varje år nu, iallafall senaste årena. himla god är den..nu ska jag baka kladdkaka sen efter det ska ja fixa mig, sen hem till nathalie! =) puss på't!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0