<3Godnatt

börjar bli lite små trött här nu, dags att gå till sängs om en stund. visst vi börjar tio över tolv, men bor man i karlskoga och går skola i örebro som jag gör, så måste man upp lite tidigare och måste därför också lägga sig tidigare för att få lite sömn..gäspar ju käken av mig här snart, inte skönt! tittade nyss på "slumdog millionaire" men jag är bra dum i huvudet.. började titta, men när jag skulle sätta på andra delen för den var uppdelad i två delar, så visade det sig att det var del två jag tittat på och fick börja titta på del ett efter..? så jag vände på steken lix.. men jag vet ju iallafall vad det handlade om i båda två, så att sätta ihop det funkar utmärkt! =) klockan börjar ju för tusan närma sig halv tolv här, och vaknade rätt tidigt idag.. som vanligt.. nej nu ska jag prata klart lite med felix här, sen ska jag dejta sönder kuddarna! <3Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0