*burr* -it's cold in here

idag har jag varit i skolan som vanligt.. väntade på bussen fem över istället för tio i sju.. vi fick vänta på bussen till ca 20över pga trasig buss så dom skullle byta, och det skulle gå en annan örebro buss den tiden, så han var snäll och skulle plocka upp alla människor som skulle med bussen fem över egentligen.. så vi åkte motorvägen och var framme i örebro redan fem i, tog alltså ca 35minuter att ta sig dit. jag har också frösit hela dagen idag, från det att jag vaknade och sitter fortfarande här och skakar utav kyla. jag hoppas starkt på att jag inte är påväg att bli sjuk, det får jag inte bli.. ligger redan efter med massor och att ligga efter med mer skulle göra saken svårare.. +att jag har hög frånvaro så det räcker, för att hinna ikapp med allt ska jag faktiskt börja plugga här någon dag, kanske till helgen.. får se om ja orkar senare idag,för just nu har jag inte alls någon ork med tanke på att jag sitter och skakar av kyla, har en sprängande huvudvärk och är allmänt trött.. nej nu har jag inte alls något mer att skriva här än att ni får ha det så bra och hoppas på att våren drar sig mer häråt nu! puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0