eL'

alltid svårt att börja skriva här tycker jag.. flyter på när man väl börjat, men början blir alltid svår.. nu har jag fått igång det iallafall som tur var. btw, rubriken har ingenting med texten att göra ;) kom hem från skolan, åt och fixade lite här. vid sex tog ja bussen till elin och efter ca fem, tio minuter gick jag, elin och roni ut med hundarna, direkt efter det gick vi till bussen och åkte mot gårn, eller.. ja elin och jag gjorde, roni stack till sin, morfar? eller vad det var han sa. men han kom till gårn sen iallafall. strax efter nio skickade ja sms till pappa och sa att ja va påväg hem eftersom han skulle skjutsa mig till nathalie för att hämta mina kläder, så nu är det gjort och behöver inte tänka på det längre! nu är klockan ca halv tio och jag ska strax göra iordning mig för att bara mysa ner mig i sängen. ännu en tidig dag.. chemat blir nog lika långt som idag, dom här dagarna är man aldrig säker.. jobbiga är att jag måste gå i klackskor hela dagen imorgon igen, vilket inte alls är värst skönt.. aja, nu vet ni lite utav hur min dag har sett ut.. imorgon måste jag iallafall träna på samhällskunskaps provet vi ska ha på torsdag.. ska faktiskt börja plugga mer och mer nu, lika bra det.. vill ju inte komma med massa IG i ettan, ser inte vidare bra ut. Jaja, nu skiter vi i't ska dra mig..          Puss på dagen!


för att du är så oerhört charmig
en riktig pingla ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0