escada

för det första.. rubriken har ingenting med det här att göra! haha.. äntligen, inte alls röd idag. kanske en liten smula, men inte alls mycket! :)det hann försvinna till skolan iallafall, men foundation täckte också (provade igår) haha! vaknade runt åtta idag eller något, van från skolan +att jag inte orkade vara vaken allt för länge igår så vid ca, elva eller tolv gick jag till sängs. Blir nog att umgås med Elin idag också sen måste jag nog plugga lite, min mentor ska ju snacka med mig imorn.. igen! om att jag ligger efter och hur jag vill göra för att klara det och kommer förmodligen se till att varje lärare bestämmer när jag ska ha allt fixat någon sak till någon dag alltså planera in det åt mig sådär! så, vi får väl se hur det går! måste iallafall klara mig det här året, vill inte ha ett enda ig som jag haft varje betyg jag fått annars! ändring måste det bli. det är stora förändringar jag måste göra, inte bara skolan. utan få in bättre vanor med mig själv osv.. aja det var väl inte mycke ja behövde skriva här idag, inte något alls egentligen.. men så blev det! ska kika om det är något bra på tv bara, ha en mysig söndag ;)


so much pressure
i can't take it anymore!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0