ett ord: AJ!

happ, gick upp runt halv sex imorse och skulle se om ja skulle duscha men kom på att jag gjorde det igårkväll så det behövdes inte.. gick istället upp tio i sex och fixade mig, tänkt att gå till skolan vilket inte alls blev av, varför ska jag strax berätta. allt var klart och ca fem i halv sju gick jag mot bussen, men kom inte alls långt pga att jag halkade till och hände något med mitt lår, muskeln. pappa tror det är muskelbristning.. bara kliva upp och knalla hem, för gå och halta i skolan i klackskor en helt dag skulle inte vara mysigt, och märkte när jag väl kom hem att jag inte ens kunde sitta eller ligga, blev bara värre och värre, gjorde så himla ont! kan säga såhär.. gråter inte inför folk, inte ens framför min familj. men jag kan säga att det sprutade tårar för det gjorde så himla ont! kunde verkligen inte göra något. la mig till slut i mammas säng bredvid pappa, somnade halvt till och smärtan försvann för ett tag. men blev värre så fort jag rörde på mig. kunde inte böja benet, alltså inte sitta ingenting! inte ens byta byxor och fick stödja mig i allt när jag gick. Nu är allt mycket bättre, kan böja benet i sittställning, klarar sitta och gå bättre nu, visst gör det ont men ju mer jag rör på mig och tränar upp att böja det osv. ju bättre blir det! så hoppas starkt det är helt okej imorgon så jag inte behöver vara hemma från skolan. nu blev det visst ett riktigt långt inlägg här såg jag, puss till er som orkat läsa! nu ska jag iallafall titta runt lite bloggar och bilddagböcker innan jag går tillbaka till soffan. för jag mår sjukt illa och har en enorm huvudvärk! så sitta här för länge är inte alls bra.. skriver nog mer under dagen, puss sålänge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0