film, sen plugg!

hallå bloggen, har ganska nyss kommit hem. fick skjuts från stan utav pappa, men först hämtade vi mamma från jobbet, typ degerfors.. så nu är jag iallafall hemma. hade elevmatsalen idag i skolan, tillsammans med mimmi som vanligt, och jag kan säga er. från igår! så har jag inte kunnat gå pga jävla klackskorna, cpiga så gah.. har gått i strumbyxorna idag bara som strumpor.. fast klackskorna lite då och då, men när det började göra ont tog jag av mig.. mimmi likadant! vi såg också vår lilla pudding några gånger och ojojoj här dregglas det ;) samt träffade min "pappa" ;E gulli.. fick springa från hotellet ner till köket flera gånger, kan inte hålla räkningen.. tappade efter fem ;E .. nu ska jag strax sätta mig och titta på en film jag inte sett ännu, och efter det så ska jag förmodligen plugga eftersom vi har prov imorgon. wish me luck.. men allra först ska jag ta och bädda min säng och lägga in lite rena kläder i garderoben och gå med emelies saker till hennes rum! som ni kanske förstått blir min dag inte alls vild för fem öre, utan ska ta det lugnt & plugga..
Puss på't!



jag biter ihop, accepterar att du är min vän..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0