fredagen den 13de

jo va säger man, fredagen den 13de, en otursdag? det får vi hoppas att det inte alls blir. inte ofta jag får otur på dom dagarna *peppar,peppar ta i trä*  men som sagt, man vet aldrig! jag hoppas på icke otur, pga att vi ska till stockholm idag (genrep till melodifestivals finalen) men också en del andra grejer, hitta på lite kul saker med gårdsfolket antar jag. Nu strax ska jag och nathalie ta och göra iordning oss, duscha, sminka oss.. fixa håret osv!  om ni vill något under dagen är det bara slå en pling. Sms går också bra, men inte ofta ja kan svara, bara på comviq (pengarna är slut) eftersom ledarna bjuder oss på det mesta, till och med godis osv så fick jag 200 utav pappa till mat. förmodligen kommer dom betala en maträtt eller något men alltid bra med lite egna pengar.. nejru, nu ska ja fan dra mig så vi båda hinner bli klara till kvart över ett, eftersom vi ska samlas halv två! :)  pusss


nathalie karlsson,
jag har känt dig hela mitt liv, från den dagen du föddes.
tack vare våra föräldrar som kände varandra från innan!'
jag är glad att jag har dig och jag älskar dig
mer än massor
bästa vän! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0