Genrep..

igår var jag ju som sagt var på Melodifestivalens Genrep 2009 i Globen. helt okej fasktiskt, behövde inte betala ett öre själv för någonting. förutom att jag och nathalie köpte lite godis och en cola som vi kunde ha i bilen. gick inte på mycket! efter det betalade dom all mat, dricka &allt annat vi behövde! kom hem ungefär vid två halv tre inatt, så jag är redigt trött nu om ja får säga så. och på det kommer mamma in i mitt rum runt nio eller något tack så himla mycket! lyckades somna om iallafall som tur var. vi satt inte på en allt för bra plats men det funkade. såg dom från sidan, men för min del tittade jag mest på stora skärmen vid sidan av oss för dom såg ut som små barbiedockor där nere.. :) blev inte alls några bra bilder från min sida, raderade minst hälften. kvällen var ändå riktigt riktigt kul.. en sak. vi gick ut i rökplattan eller vad det hette och nathalie lix spottade och då kommer en kille fram, och med stockholms dialekt "men fy va äckligt, kunde du inte spottat lite längre?" och det roliga var att nathalie träffade honom inte ens, han kunde inte ens peka ut vart hon träffade honom, så.. vännen! nja, jag har väl inte mer att säga från gårdagen tror jag, är det något så skriver jag väl upp det i ett inlägg senare..
nu till dagen.. idag är det ju dags för rositas 18års fest, och vi får se om jag är pigg på att gå men det hoppas vi! nu ska jag ta mig något att äta iallafall för det har jag inte gjort än.  Puss på't



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0