God morgon

Gick upp lite väl sent idag tror jag, missade därför första bussen och får ta nästa vilket betyder att jag blir en halvtimma sen. kunde hunnit med bussen om det inte vore för mitt förbannade ben, kan ju för sjutton inte klä mig ordentligt och vara lite stressad utan att det ska göra ont. just därför hann jag inte, pga mitt förbannade ben! får ta en buss här om en kvart nu, för att sedan vänta på örebro bussen en halvtimma i vänthallen, inte alls mysigt faktiskt! men jag låg så himla skönt imorse att jag verkligen inte orkade ta mig upp, orkar inte med skolan längre, är trött på att behöva gå upp innan tuppen och komma hem sent. måste alltid matcha bussar , men kan även behöva vänta på dom ett tag. så jävla jobbigt att behöva hålla på såhär. vet inte om jag orkar med att gå skola i örebro två år till, trött redan innan första året ens är slut +att jag ligger efter i så mycket skolarbete och har aldrig ork att ta tag i det hela. men får väl börja smått, ex påsklovet.. det får väl bli ett plugglov för min del förmodar jag. nej nu är det dags att börja packa väskan med böcker och sen fixa klart lite annat här innan jag måste sticka till bussen..


såhär trött är jag just nu, om inte värre ;$
men tom är ju bra jävla söt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0