Godmorgon

blev upptvingad för en stund sedan, för jag kommer få himla svårt att sova ikväll om ja sover för länge. så nu sitter jag iallafall här och äter vaniljyoghurt med müsli! underbart gott.. funderar starkt på att slå på en film och bara ta det lite lugnt nu såhär på morgonkvisten! måste försöka ta mig att plugga lite matte senare under dagen pga matteprov imorgon! så jag får börja sådär en timma tidigare vilket betyder gå upp en timma tidigare! jobbigt jobbigt. nej det var väl allt för nu antar jag.. skriver förmodligen ett inlägg senare under dagen.. puss&kram
        
du är det finaste jag någonsin sett<3

Kommentarer
Postat av: Linda

müsli är så jävla gott!! :D fast de brukar va gott med jordgubbsfil till också, hih <3

2009-03-15 @ 12:06:34
URL: http://lindakekkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0