Godmorgon

vaknade en aning för sent imorse, borde gått upp då klockan ringde första/andra gången ca halv fem, fem.. istället gick jag upp fem i sex och min buss går halv sju, och som vanligt kan jag inte gå utan att ha duschat o fixat mig lite. så jag missade bussen och får vänta till fem över i halv åtta istället. det jobbiga är att jag inte är framme föränn nio ungefär då jag egentligen börjar åtta!
jag mår inte alls bra idag, mår illa och har en enorm huvudvärk och ja gud vet vad! går en sak fel på morgonen blir hela dagen åt helvete så jag har ju något att se fram emot . och detta är en dag då jag inte vill kliva ur sängen, inte alls.. inte på hela dagen utan bara ligga! men nej..
bara ons-tors kvar! sen på fredag är jag ledig pga melodifestivalen, ska titta på repetitionerna som ska vara på finalen, så får se allt före alla andra.. förutom att vinnaren dras ut på lördagen inte fredag.. =) och eftersom ja ska va ledig fredag så får jag sova nästan hur länge ja vill. tolv måste ja upp ungefär! men ändå länge jämfört med halv fem, fem? aja nu är det bäst jag fixar mig så ja inte missar ännu en buss!
Ciao<3


gårdagens outfit

*baby, i love you*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0