hallå bloggen

klockan är nu sju minuter över två, och det jag gjort under "dagen" såhär långt är att jag har glott på film och bara tagit det helt lugnt. strax ska ja slå på ännu en film "The Derby Stallion" med Zac Efron. och innan tittade jag på "Forgetting Sarah Marshall". som sagt, film mys ett tag till för senare blir det nog att träffa elin och gå/åka hem till nathalie och hämta min systers klänning. tabletterna jag får verkar inte hjälpa så värst mycket, så efter dessa nio som är kvar.. om det fortfarande inte hjälpt måste jag besöka läkare! oerhört jobbigt.. andra inlägget idag, och klockan är alls mycket vilket betyder att det kan komma minst ett till denna dagen.. Hoppas ni njuter av er sista lediga dag innan skolstart imorgon igen.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0