helluu ;b

sitter på gårn här med nathalie och har.. inte alls speciellt kul. råkade också göra något med mitt ben nyss så jag har sjukt ont. jag är helt otroligt osmart, borde ta det lugnt men vad gör jag? jo annat! helt olugn.. well, vi har fått vofflor här på voffeldagen, men dom var inte.. speciellt goda! var kalla och inte helt klara tror jag. nathalie och jag är smått osociala mot varandra nu, så jag funderar på att hitta på annat.. dator har jag hemma så det behöver jag inte ta ut tiden på nu. om en timma stänger det och då får jag gå hem, hoppas benet inte gör så himla ont då som det gör nu. vill ju kunna gå hem! så, kanske skriver ett till senare när jag kommer hem.. Pusspuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0