hotelldata, för sista gången!

sitter och har hotell data här nu, för allra sista gången.. har en uppgift kvar men jag förstår verkligen inte alls ett ord av det han sa jag skulle göra, +att min fantasi ligger på botten.. ove snackar massa skit som jag inte alls förstår ett ord något han säger, jobbigt värre! tur att man snart slipper't! kan även säga att det går rätt bra att gå i klackskor, men jag haltar fortfarande och får ont fram och tillbaka hela tiden. inte ett dugg kul, måste bli bra snart annars är det väl dags för läkar'n. och jag är absolut inte ett fan utav sjukhus, snarare helt anti. fy tusan.. well, lika bra jag fortsätter med det jag ska göra "försöka få fantasin flöda ner i fingrarna" haha.. alltså få min powerpoint uppgift  klar, skriver senare när jag kommit hem.. puss sålänge..

btw, bara tre dagar kvar nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0