ingen ork för något..

ojoj, skulle plockat ordning på mitt rum samt pluggat matte pga prov imorgon bitti. men så blev det ju inte alls.. får fixa det och göra provet nästa måndag istället. klockan har hunnit bli två minuter över sju redan, och jag har inte gjort ett dugg idag mer än att glo på filmer och bara ta det lugnt pga att jag inte mått bra, inte alls faktiskt! funderar på att glo på ännu en film eller ta och lägga mig framför tvn. helgen har varit helt okej, och jag har gjort en hel del roliga grejer.. men även några inte fullt så roliga.. jag hoppas också att NI har haft en riktigt trevlig helg. Puss&Kram


It's time to realize,
everything is just a fuckin' game.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0