inte bra, inte alls bra!

gud, va händer? kan man inte prata med personer längre utan att känslorna visar sig igen? funnits hela tiden bara att jag gömt dom för mig själv, men så fort man pratar med dig kommer allt tillbaka som ett skott. du sa något jag inte alls visste om, och det fick mig i tårar. men det var urgulligt! shit, sitter med tårar och får inte bort dom hur jag än försöker just nu. du är en av dom jag bryr mig om lite extra mycket, och så kommer det fortsätta vara, oavsätt vad som händer eller har hänt. minnena sitter stenhårt, både glada och inte fullt så glada.. nej gud. klarar inte skriva mer, forsar ner på kinderna, orkar inte det här nu! men en sak ska du veta.. Jag Älskar Dig! du vet nog vem du är..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0