just keep that smile..

hallå, sitter här och bara tar det lugnt just nu. har tittat igenom lite bdber och bloggar för att underhålla mig med något, meningen var också att jag skulle tittat på robinson eftersom det började idag.. men tyvärr blev det inte så. pluggat skulle jag också ha gjort tidigare idag, men blev inte av pga att vi skulle äta precis fem, högst tio minuter efter så jag hann bara skriva en fråga pga att man också måste läsa en massa. sen blev det bara att jag struntade i det helt enkelt.. just därför är det viktigt att jag gör det imorgon.. matte & naturkunskap är det som gäller eftersom det är dom enda lektionerna på måndag pga att inger är borta.. well, pappa gjorde chokladkola förut, och det blev supergott jag svär på gud.. yummie. vet ni, nu ska jag ta och sätta på en film och efter det ska jag förmodligen sova, oavsätt hur mycket klockan är. även om det är helg, måste man inte vara upp länge som sagt.. =) antar att många är ute och har super kul, vissa kanske festar &andra gör som jag.. tar det superlugnt.. andra kanske bara är ute och har skoj utan dricka! aja.. dags att kila, hoppas ni har/haft kul!   PUSSSSSSSSSS

smile, cuz' tears won't make it better..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0