lång vinter i år?

snön faller fortfarande här i karlskoga, helt vitt ute nu och jag gillar't inte för fem öre! vintern verkar vara lång i år, fy tusan! nåja, beställde en bikini samt en strandtunika idag, eller mamma gjorde åt mig för pappa sa att dom skulle betala det, gull! gick på ca 4-500 kr men en rabatt på ca 150.. kommer först i slutet av april, men det är ju inga problem eftersom jag ändå inte kommer använda det på ett bra tag. jag har också kommit på ett knep så jag kan köpa sommarkläder också.. istället för att lägga undan exakt alla pengar till resan så ska jag lägga undan ca två hundra till kläder varje månad.. och sen är det bara att shoppa när man fått in lite, i mina öron låter det som en riktigt bra idé iallafall.. =) längtar verkligen tills sommar'n och kreta! jag har faktiskt inte gjort ett skit idag annat än att mysa framför film, vilket är otroligt skönt faktiskt! just nu har jag ett enormt sötsug också, och försökte ta bort det med ett äpple, vilket inte alls hjälpte speciellt mycket. nåja, nu har jag väl skrivit nog här, skriver jag mer har ni väl ingen ork att läsa, vilket jag förstår! så jag sätter punkt här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0