Lilla Hotellet (receptitionen)

aja, som sagt.. har hotell idag och sitter i receptitionen nu. mimmis och min plats idag, på tisdag blir det annat, antingen en gång till på samma eller någon annan, ex. Konferens (stavning?) Aja.. jag mår inte alls bra, huvudet sprängs snart och illamåendet är på g.. men eva-britt är snäll att ja får gå hem om ja känner att ja inte orkar, skulle säga till isåfall! men va tusan, slutar om ca två timmar.. det ska ja nog klara. vi får väl se :) eftersom ja ska ta buss hem sedan också. usch! tur jag har ipren med mig, ska kila till elevmatsalen och ta lite vatten och svälja ner skiten med. Skriver förmodligen när ja kommer hem, om ja inte får så tråkigt att ja skriver ännu ett inlägg här! :) puss sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0