myspys

gud så skönt, har varit ute och gått i snön i 40 minuter, gick en bra bit men det gick ganska fort ändå märkte jag.. så nu sitter jag här nyduschad och helt slut. men kan säga en sak.. det var otroligt skönt att vara ute och gå sådär.. inte alls vanligt för mig att göra en sådan sak, speciellt inte att gå själv som jag gjorde idag. självklart med musik i öronen! nu ska jag försöka köra det här iallafall tre dagar i veckan (eftersom tis-ons är praktisk dag så jag rör mig hela tiden ändå) så mån, tors &fredag skulle inte alls sitta fel. börja äta rätt också, sen kanske jag tappar iallafall några kilo! rätt mycket som behöver fixas nu, vill ju inte vara såhär tjock till sommarn när man ska gå i bikini och fina sommarkläder..usch nu blev det kyligt här!  nu ska jag inte skriva mer här, ska väl kolla film eller tv snart och bara ta det lugnt innan jag ska sova sen.. skola imorgon ju! först ska jag ta mig lite kvällsmat! ha det bra (Y)      puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0