mysssii't

ojoj, klockan är redan sex på eftermiddagen, jag har alltså varit hemma högst en halv timma! ja, jag kommer hem ca halv sex varje måndag pga att jag slutar tjugo i fyra, och får ta bussen kvart över. kan även säga (ni lär inte förvåna er) att jag sträckt/slagit i benet flera gånger även idag och jag ska säga er att det är absolut inte kul. har så himla ont och det verkar aldrig riktigt gå över heller. mitt humör har inte varit på topp idag, har varit lite blandat.. ena stunden var jag superglad och skrattade osv, andra stunden var jag typ som om allt kunde dra åt helvete.. alltså lite blandat idag. jag hoppas verkligen jag inte blir sjuk också, för jag har frösit så jag haft gåshud hela dagen, och får jag gåshud på benen samt rygg/mage så kan jag säga att jag verkligen fryser, annars är det oftast bara armarna som får lite gåshud, men när det är hela kroppen då äre farligt! var även sjukt kall om näsan.. men såklart, fyller ju på fredag klart jag ska bli sjuk nu då, absolut! iallafall, nu ska jag ta och sätta mig framför tvn eller slå på en film, för jag verkligen fryser ihjäl, så jag bara längtar till att få ligga under ett täcke och mysa till film osv.. Hoppas ni haft en bra dag.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0