ny mobil, tack pappa!

blev inget "barnvaktande" för mig idag, lotta blev sjuk och stannade hemma, istället umgicks jag med elin.. vilket jag inte gjort på ett bra tag, bara någon timme sådär. men idag blev det några! fick också en ny mobil utav pappa, TACK! min var rutten, behövde verkligen en ny så jag tackar till tusen! nu sitter jag iallafall här och käkar lite popcorn som pappa/mamma hade gjort, vet ej vem! haha.. men gott är det iallafall. just ja, igår var jag ju hos carolina och hon sa att om ja får G (minst) i alla ämnen i skolan när ja får skolavslutning, så ska ja få tusen kronor utav henne till resan :D gullii! dags att plugga på nurå ;). aja, nu är ja klar här! puss på't!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0