ny pappa? ;E ha-ha-ha

hallå, har nästan precis kommit hem från skolan och klockan är 17:35, kul va? iallafall, mötte som vanligt linnéa på bussen och åkte mot skolan där vi såklart träffade mimmi och resten av folket i klassen.. dagen flöt på helt som vanligt, och som vanligt orkade jag inte jobba ett dugg på lektionerna. jag hade iallafall riktigt kul idag tack vare tokstollarna, mårten & felix, mf.. vi kom också fram till att felix var min pappa pga att han var längre än mig, ca ett huvuvd om inte mer! han vinkade till mig så fort han såg mig och mårten höll ögonen på mig och jag var tydligen bortgift till jonathan? wtf inte en chans säger ja bara ;E .. aja jag hade riktigt roliga stunder med dom, linnéa stack hem på naturkunskapen så mimmi och jag blev kvar tillsammans med pojkarna. fram till nu har dagen som sagt varit riktigt rolig, men nu ska ja ta och plocka ordning lite på mitt rum som ja lovade pappa och efter det ska jag nog sätta på en film. tänkte hämta emlies klänning hos nathalie idag, men tror inte det blir så, kom ju hem sent idag så jag tar det imorgon! senast! ja.. klockan tickar, bäst ja börjar plocka ordning lite här innan klockan blir allt för mycket. Hoppas ni haft en riktigt bra dag.     Puss&Kram


några av dom som gjorde min dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0