promenix i snön..

herregud vad jag är rastös och dessutom himmla sugen på att gå ut och gå, men finns tyvärr ingen att gå ut med ;/ och det är sjukt tråkigt att gå själv. har börjat snöa här idag igen, snöade hela dagen igår och började ganska nyss snöa här igen från att ha haft uppehåll hela natten/ för& eftermiddagen.. men jag funderar ändå strakt på att gå ut, får väl gå ut själv om det ska vara så, får plugga musik i öronen så ska det väl funka utmärkt antar jag.. först och främst ska jag duscha, men även efteråt.. såklart! men gillar inte gå ut om jag inte duschat så jag får väl göra det bara för det.. lika bra att göra det på en gång innan de blir mörkt.. har också bestämt med linda att vi ska träffas på fredag, sist vi träffades var kanske tre minuter på bussen, då hinner det inte bli mycket mer än, hur är det osv.. så ta igen lite vore mysigt! nej nu ni, nu väntar duschen och sen välkomnar väl snön mig efter det förmodar jag 8D puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0