puss på't

som ni kanske tidigare läst så kom jag upp lite sent imorse vilket gjorde att ja missade bussen. när ja väl kom fram till skolan så hade roland eller någon i gruppen valt ut mig till hovmästare! haft ont i ryggen som sjutton idag men också armen och handen.. (höger) typ träningsvärk eller något från bowlingen igår, var ju i ställningar/positioner jag inte brukar vara i.. så att säga. idag gjorde jag iallafall sådär lagomt mycke med tanke på att jag hade feber fram och tillbaka sådär smått och mådde fruktansvärt illa.. allt gick bra iallafall tacka gud för det! och nu ska ja se om ja kan göra annat, glo tv/film någonting men inte det här, huvudvärken blir bara värre..  pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0