*pusssss*

jag gillar inte snö.. det kan jag lova er. det har snöat här hela förmiddagen nu, (klockan är bara halv tre än) och kommer förmodligen snöa resten av eftermiddagen och kvällen. well, mamma håller på att laga mat nu, fisk, potatis och äggsås.. men jag gillar inte fisk såå.. jag vet inte alls hur det här ska gå. förmodligen kommer hon steka korv och göra lite mos till mig. det hoppas jag! för jag gillart inte. fick nu veta att hon gör't.. tack mami<3 nej, nu orkar jag faktiskt inte sitta här mer, ska se vad det finns på tv sålänge och senare ska jag sätta på en film.. tog ett tips från kenza "slumdog millionaire" så jag hoppas starkt på att den är bra, well den verkade bra i handlingen. och det blir antagligen fler filmer under dagen.. än vet jag inte vilka det blir .. Dags för mat.. pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0