pussssss på't

umgicks med Elin och Nathalie några timmar idag, rätt skoj faktiskt.. och imorgon blir det träffa dom igen, och eftersom jag inte ska till skolan pga det där skidåkandet så ska elin komma hit imorn. jag är ju så att säga hemma själv pga att emelie, träning med skolan, sen mamma o pappa jobbar. wooonderful! nyss käkat kladdkaka som syster hade gjort förut, yummie, och snart blir det väl att slå på en film, dricka cola och äta en marabou -digestive också fettgott.. fryser seriiöst ihjäl snart, var ute några timmar och attans vad kallt. ehe, snöat idag också samt regnat.. fy tusan!

för helvete, jag orkar inte mer av det här längre.. åt helvete med det här, med allt! självklart, det ska vara något hela jävla tiden, är det inte tjaffs eller bråk är det annat.. problem överallt, vart jag än vänder mig så stöter jag på olika sorters problem! nej tack klarar mig utan det, mycket gärna! nu tackar jag och bockar för mig!

 pussss

Kommentarer
Postat av: alexi

haha det går bra för oss, vi skulle inte äta NÅGOT sånt men vi lyckades inte så bra :) haha

2009-03-04 @ 18:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0