sitter hos elin &pratar skit

ja som sagt, meningen var ju att jag skulle ta det lugnt, titta på film och plugga. men så blev det inte alls, för nu sitter jag hos elin och väntar på att hon sätter i sin hårförlängning. nu ska hon bara platta det pga lockigt ;d.. roni sitter och spelar något skit på andra datan bredvid mig, ingen aning om vad det är faktiskt ;E men det funkar väl det också antar jag. och jag är för lat, så sitter fortfarande här med jacka, här är man udda.. aja, nu sitter vi här och pratar lite strunt, så ja ska väl inte vara allt för osocial.. hoppas ni får kul.. =) för med elin har man alltid kul, så jag kommer ha kuliigt värre ;) puss på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0